Leiding & VB

Leiding

Onze leiding zijn vrijwilligers die elke zondag klaar staan om onze leden een toffe zondag te bezorgen.
Ze zijn enthousiaste, gemotiveerde jongeren die onze wereld in beweging en vervoering brengen.
Het zijn jongeren die nog graag het kind in zichzelf naar boven halen, maar toch volwassen genoeg zijn om de verantwoordelijkheid voor onze Calimerookes te dragen.

Ribbels

Dina

Jasper

VB

Een volwassen begeleider is… zoals het woord het zelf zegt… een begeleider die zo’n beetje volwassen is, maar toch nog kinds genoeg om met de jeugd mee te kunnen die een chiro in goede banen moet leiden. Meestal is een VB niet alleen, maar wordt hij/zij bijgestaan door zijn/haar partner. Omdat zo iemand toch nog vrij vaak met chiro in de weer is , is deze toch wel onmisbaar!

Wouter

Sheila